loading...

آقاي آبگرمكن

مطالبي درباره آغبگرمكن

بازدید : 279
11 زمان : 1399:2

تعمير آبگرمكن برقي

اطلاعاتي درباره سرويس و تعمير آبگرمكن برقي

از آنجاكه آبگرمكن برقي در زمان استفاده، گازهاي سمي مانند گاز كربن مونوكسيد توليد نمي‌كند و به دليل طول عمر بالاتر آن نسبت به آبگرمكن‌هاي ديگر، محبوبيت بيشتري پيدا كرده است. آگاهي از تعمير آبگرمكن برقي ديواري و مخزني از جمله درخواست‌هايي است كه بين مصرف‌كنندگان و تعميركاران بسيار رايج است. تعمير آبگرمكن برقي نياز به استفاده از تعميركار متخصصي دارد.

مشكلات رايجي كه در تعمير آبگرمكن‌ معمولا به وجود مي‌آيند مانند: گرم‌نكردن آب، صداهاي زياد دستگاه، خراب‌شدن المنت، ترموستات و ... نياز به دانش عيب‌يابي و تعمير آبگرمكن برقي دارد. به طور مثال، گاهي به دليل عدم نصب صحيح ترموستات آبگرمكن برقي مشكلاتي در آن ايجاد مي‌شود كه در اين صورت ممكن است نياز به تعويض ترموستات آبگرمكن برقي خود داشته باشيد.

ما در اين مقاله قصد داريم شما را با ساختار آبگرمكن برقي و نكاتي درباره نگهداري و سرويس آن به شما ارائه كنيم. همراه ما باشيد.

بازدید : 286
11 زمان : 1399:2

تعمير آبگرمكن ديواري

تعمير آبگرمكن ديواري نسبت به ساير آبگرمكن ها اپيدمي تر شده، دليلش هم روشن است. هرچه تكنولوژي قطعات پيشرفته تر مي شود، دستگاه ها كوچك تر مي شوند. به همين منظور تعمير آبگرمكن ديواري بيشتر درخواست مي شود زيرا كمتر خانه اي همچنان از آبگرمكن هاي قديمي و بزرگ استفاده مي كند. تعمير آبگرمكن ديواري همچون ساير فعاليت هاي فني، نياز به يك متخصص دارد تا نسبت به اجزاي آن آشنا باشد.

در ادامه چگونگي و روش تعمير آبگرمكن ديواري برايتان شرح داده شده تا چنانچه با دستگاه فوق آشنا هستيد، تعمير آن را هم فرا بگيريد.

آموزش تعمير آبگرمكن ديواري​

داغ نبودن آب​

بزرگترين مشكلي كه مصرف كننده را مجبور به تعمير آبگرمكن مي كند، داغ نشدن آب است. چنانچه با اين مشكل رو به رو شديد، فورا درخواست تعميركار نكنيد. اول مي بايست برق و گاز آبگرمكن بررسي شود. چنانچه يكي از اين دو (يا هردو) قطع هستند، آن ها را وصل كنيد. به همين سادگي شما مي توانيد مجددا از آب داغ استفاده نموده و نياز نيست هزينه تعمير آبگرمكن ديواري را متقبل شويد.

بازدید : 1028
11 زمان : 1399:2

بسياري از خانه‌ها براي تامين آب گرم و سيستم گرمايشي از آبگرمكن استفاده مي‌كنند. اگر شما هم از آبگرمكن استفاده مي‌كنيد، آموزش هواگيري آبگرمكن خيلي به كارتان مي‌آيد. چون همه آبگرمكن‌ها هر چندوقت يكبار به هواگيري نياز دارند. شما مي‌توانيد با استفاده از آموزش هواگيري آبگرمكن خودتان اين كار را انحام دهيد و ديگر نيازي به تعميركار نخواهيد داشت. آموزش هواگيري آبگرمكن كار ساده‌اي است و يادگيري آن نياز به تخصص فني ندارد. قبل از اينكه وارد آموزش هواگيري آبگرمكن بشويم بهتر است بدانيم آبگرمكن هرچندوقت يكبار به هواگيري نياز دارد.​

اگر درون آبگرمكن هوا وجود داشته باشد، بازده عملكرد دستگاه پايين مي‌آيد و ممكن است باعث تشكيل رسوب درون آن بشود. اگر مي‌خواهيد سيستم گرمايشي منزل يا محل كارتان به خوبي كار كند، لازم است كه آبگرمكن خود را حداقل دو بار در سال هواگيري كنيد. هواگيري آبگرمكن هواي موجود درون آن و رسوب تشكيل شده در مخزن آبگرمكن را از بين مي‌برد. ما برايتان آموزش هواگيري آبگرمكن ديواري و آموزش هواگيري آبگرمكن مخزني و انواع ديگر را در ادامه فراهم كرده‌ايم.

بازدید : 264
11 زمان : 1399:2

نكاتي درباره طريقه نصب آبگرمكن ديواري

نصب، نگهداري و رعايت نكات ايمني براي بسياري از وسايل، معناي پررنگ‌تري پيدا مي‌كند، مخصوصا اگر آن وسيله آبگرمكن باشد. آبگرمكن يكي از ضروري‌ترين وسايل و البته با ريسك‌ترين آن است. آبگرمكن‌ها معمولا از حالت مخزن‌دار قديمي تبديل به آبگرمكن‌هاي ديواري شده‌اند. با نصب آبگرمكن ديواري فضاي كمتري در خانه‌ها اشغال مي‌شود و ديگر نيازي به گرم‌كردن آب درون مخزن نيست.

به همين دليل براي استفاده از آبگرمكن‌هاي ديواري، نياز است كه نكات ايمني و يكسري اصول و ضوابط نصب آبگرمكن ديواري را بدانيم.

بازدید : 348
11 زمان : 1399:2

بايد ها و نبايد هاي طريقه نصب آبگرمكن​

از آنجا كه آبگرمكن يكي از ضروري‌ترين وسايل خانه هست، نصب و نگهداري آن هم از اهميت بالايي برخوردار است. اما سوال اينجاست، آيا بدون استفاده از نصاب و تعميركار مي‌توان نصب آبگرمكن ايستاده را انجام داد؟ از كجا بايد شروع كنيم؟ البته بهتر است بدانيد نصب آبگرمكن مانند باقي وسايل برقي و گازي، نياز به رعايت نكات بسيار مهم و دانش تخصصي دارد كه رعايت‌كردن آنها به ايمني و سلامت دستگاه كمك مي‌كند.

آبگرمكن از آن دسته وسايلي است كه هر خللي در عملكرد آن ايجاد شود، باعث ناراحتي و آزردگي اعضاء خانواده مي‌شود.

اما اگر با تعميرات و نصب آبگرمكن گازي ايستاده آشنايي داريد با خواندن اين مقاله با جزئيات و نكات نصب آبگرمكن ايستاده آشنا خواهيد شد، پس در ادامه مقاله همراه ما باشيد.

بازدید : 268
11 زمان : 1399:2

نصب آبگرمكن برقي ، يكي از ساده ترين و بي درد سر ترين نصب هاييست كه بشر تا به حال به خود ديده! يك دستگاه از پيش آماده شده را بر مي داريد و طبق دستور العمل، نصب آبگرمكن برقي را پيش مي بريد. فقط يكسري نكات وجود دارد كه حين نصب آبگرمكن برقي بايد به آن توجه نماييد. پس از آن، شماييد و يك ديوار و چندتا پيچ و رول پلاك كه قرار است آب مصرفي شما را گرم كنند، البته به همراه دستگاه اصلي! همين.

آماده ايد؟ برويم ببينيم طريقه نصب آبگرمكن برقي چگونه است…

بازدید : 273
11 زمان : 1399:2

آبگرمكن خورشيدي يكي از انواع آبگرمكن هاست كه براي گرم كردن آب از انرژي خورشيد استفاده مي‌كند. استفاده از اين آبگرمكن‌ها در سراسر دنيا افزايش قابل توجهي داشته و اين افزايش به دليل توجه روزافزون به خاطر استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير به جاي سوخت‌هاي فسيلي‌ست. مشخص است كه استفاده از خورشيد به عنوان منبع انرژي خرجي براي شما نخواهد داشت. بنابراين به جز مبلغي كه براي خريد آن پرداخت مي كنيد و به قيمت آبگرمكن خورشيدي انتخابي شما بستگي دارد، ديگر مبلغي براي مصرف انرژي توسط آبگرمكن پرداخت نخواهيد كرد. اما هر وسيله‌اي ويژگي‌هايي دارد كه با توجه به آنها بايد انتخاب كنيد كه آيا براي شما گزينه مناسبي است يا خير. با هم انواع آبگرمكن خورشيدي و ويژگي‌هاي آن را بررسي خواهيم كرد.

بازدید : 287
11 زمان : 1399:2

آبگرمكن يكي از آن وسايل مهم خانه است كه خراب‌شدن آن به معني نبود آب گرم براي استحمام و شسشتشو بوده و در نهايت به معني بر هم زدن آسايش اعضا خانواده است. آبگرمكن ديواري يكي از انواع آبگرمكن‌هايي‌ست كه استفاده از آن بسيار رايج است. تعمير آبگرمكن ديواري كاري تخصصي است و نياز به كارشناس و تعميركار حرفه‌اي دارد، اما گاهي افراد به دليل خودداري از هزينه تعمير آبگرمكن ديواري ، تعميرات آبگرمكن ديواري را خودشان انجام مي‌دهند كه اين امر ممكن است به آبگرمكن شما آسيب رسانده و طول عمر آن را كاهش دهد.

به هرحال نگران نباشيد، ما در تيم تخصصي و فني برقيار، قصد داريم در اين مقاله به آموزش تعمير آبگرمكن ديواري بپردازيم تا در موارد جزئي خودتان بتوانيد تعمير آبگرمكن ديواري‌تان را انجام دهيد. در ادامه مطلب همراهمان باشيد.

بازدید : 268
11 زمان : 1399:2

نكاتي درباره تعمير آبگرمكن ايستاده

از سركار خسته اومدي خونه، فقط يه دوش آب گرم مي‌تونه خستگي رو از تنت بيرون كنه و بعد هم يه استراحت خوب و ديدن فيلم مورد علاقت، ولي يدفعه متوجه مي‌شي آبگرمكن خراب شده و آب گرم نداري. اونموقعست كه كلافه مي‌شي و تازه يادت ميافته كه اي داد! چندروز پيش ديدي آبگرمكن مثل هميشه كار نمي‌كنه، پس داشته خراب مي‌شده.

اصلا نگران نباش، مي‌خوايم توي اين مطلب درباره اينكه چه زماني آبگرمكن نياز به تعمير داره و اطلاعاتي كه براي تعمير آبگرمكن ايستاده گازي يا زميني نياز دارين رو بهتون بگيم. پس با ما بيايد.

بازدید : 322
11 زمان : 1399:2

نكاتي درباره نحوه نصب آبگرمكن برقي

نصب آبگرمكن برقي ديواري مانند آبگرمكن‌ گازي است و فقط در ورودي‌شان تفاوت دارند. ورودي آبگرمكن‌هاي گازي، گاز شهري يا كپسول بوده و در آبگرمكن برقي ورودي انرژي برق است. از آبگرمكن‌ برقي زماني كه دسترسي به گاز شهري وجود ندارد استفاده مي‌شود؛ مخصوصا مناطقي كه در فصل زمستان آب‌وهواي سردي دارند و به گاز شهري دسترسي ندارند، به سراغ نصب آبگرمكن برقي مي‌روند. آبگرمكن‌هاي برقي در دو نوع ديواري و ايستاده موجود هستند.

در اين مطلب قصد داريم نكاتي درباره طريقه نصب آبگرمكن برقي بيان كنيم، اما در ابتدا با عملكرد آبگرمكن برقي و تفاوت آن با پكيج آشنا مي‌شويم.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 12742
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی